2 MIN
ΠΡΟΤΑΣΕΙΣ

Πάρτε μέρος στις δράσεις του “Speak Athenian. Be an Athenian”!

Στην ζωντανή ανάδειξη της αθηναϊκής εμπειρίας, προχωρά το αεροδρόμιο της Αθήνας, αλλά και η Marketing Greece, με στόχο την προβολή της πόλης και της δυναμικής της ως προορισμού city break. Η βραβευμένη καμπάνια, Speak Athenian,  τονίζει και αποκαλύπτει το συνδυασμό της ιστορικότητας και του ξεχωριστού σύγχρονου προφίλ της Αθήνας μέσω της σύνθεσης που έχουν ως βάση ελληνικές λέξεις αλλά αποδίδονται με τη χρήση του λατινικού αλφαβήτου. Με τον τρόπο αυτό δίνεται η δυνατότητα να αναδειχθεί η Αθηναϊκή εμπειρία αλλά και τα πολλά και διαφορετικά, αλλά εξίσου γοητευτικά, πρόσωπα της πόλης. Σε αυτό το πλαίσιο, ο Μάιος, είναι ο μήνας ouzology, και ακολουθεί ο theatricult, o Ιούνιος και ο lunchphoria, o Ιούλιος. Οι ευρηματικές δράσεις που πλαισιώνουν την καμπάνια, αποτελούνται από διαγωνισμούς, ζωντανές εκδηλώσεις, προσφορές και εκπτώσεις στα καταστήματα του αεροδρομίου και στην πόλη, εκπτωτικά προγράμματα σε μουσεία και πωλητήρια μουσείων, έως και... αθηναϊκά κοκτέιλ και κομμώσεις, σε συνεργασία με καταστήματα αλλά και με τουριστικούς φορείς και οργανισμούς. Αξίζει να σημειωθεί ότι το “Speak Aθenian. Be an Aθenian.” έχει ήδη αποσπάσει 2 σημαντικές διακρίσεις: Χρυσό βραβείο στα Tourism Awards 2016 στην κατηγορία Branding - Ολοκληρωμένη Επικοινωνιακή Καμπάνια, και βραβείο Ermis Bronze στην κατηγορία Digital, Web Campaigns, Travel, Tourism, Entertainment & Leisure.